Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura

Martí Extremera Sánchez, 6è A
1ªpart: El proper dia 1 de juny els nens i nenes de 6è ens anem a PortAventura, un parc d'atraccions situat a Salou, Tarragona. Tinc moltes ganes d'anar-hi perquè em sembla que m'ho passaré molt bé. Tinc ganes de pujar al Furius Baco, una atracció que va a 135km /h. Jo vaig amb en Martín, en Toni, l'Issac, en Nico i en Facundo.

2ª part: PortAventura va ser al·lucinant!!!!!!! Primer, quan vam arribar ens en anàrem cap a Xina, on vam pujar al Dragon Khan només d'arribar. Primer va ser una mica avorrit; només pujava, però quan vam arribar a dalt del tot, alguns de nosaltres tancàvem els ulls perquè hi havia una baixada increïble. Vam pujar a la resta de les atraccions i vam anar al punt de trobada. Ens van dir que havíem d'anar a Mèxic. Primer, volíem pujar al Tren de la Mina, però hi havia molta cua i vam decidir anar a l'Huracan Còndor, la caiguda lliure. Després vam veure l'espectacle del Temple del Foc i dinàrem a la cantina. Vam anar al Far West, a la Mediterrània, on vaig pujar al Furius Baco, i a la Polynèsia. Després vam tenir temps lliure i em vaig mullar molt a una atracció.
Quan vaig arribar a casa estava rebentat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada