Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

Port Aventura

Issac de 6è A
1ª part: El dia 1 de juny els nens i nenes de 6è anirem a Port Aventura. Està a Tarragona, és un parc molt gran ple de moltes atraccions. Està dividit en 5 zones: Xina, Mèxic, Oest, Polynesia i Mediterrània. A Xina hi ha el Dragon Khan. A la Mediterrània hi ha el Furius Baco. A la Polynesia hi ha el Tutuki Splash. A Mèxic hi ha la Caiguda lliure i a l'Oest hi ha la Stampida.
2ª part: El dia 1 de juny els nens i nenes de 6è A vam anar a Port Aventura.
Em vaig llevar a dos quarts de set de la matinada. Després a l'autocar vaig escoltar música amb el meu mp3. A la meitat del viatge vam parar a esmorzar i quan vam acabar, vam tornar a l'autocar.      Quan vam arribar a Port Aventura ens van donar les entrades i vam anar a la Xina. Primer vaig pujar  al Dragon Khan i 5 minuts després vaig pujar al Fumanchu. Vam anar a Mèxic i vaig pujar a la Caiguda Lliure. A la Polynesia vam pujar al Tutuki Splash i a la Barca Vikinga. A la Mediterrània no vaig pujar a res. A l'Oest vaig pujar als ràpids. Vam quedar xops!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada