Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura

Ani, de 6è A
Quan vam anar d'excursió a PortAventura ens ho vam passar molt bé. Primer vam començar per Xina i vam pujar a unes cadires voladores i després l'Amanda, la Raquel i la Soumaya van pujar al Dragon Khan.
Després vam anar a Mèxic i totes menys la Lucia vam pujar al tren de la mina. Jo tenia una mica de por perquè creia que hi havia baixades però al final de tot va ser molt divertit. Les atraccions d'aigua em van agradar molt. Els Troncs eren molt divertits perquè començaven amb una baixada molt petita després una de mitjana i després la millor... una baixada alta. També em va agradar molt el Tutuki. Primer era una baixada molt petita però et mullaves i la segona era un baixada més llarga i et mullaves tot. Després em vaig perdre. Jo buscava a les meves companyes de grup i elles em buscaven a mi però el final em van trobar. Jo m'havia quedat amb un altre grup que em vaig trobar i em van ajudar una mica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada