Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura

Laura González Artau, de 6è A
Quan estàvem a l'autobús vam parlar molt i vam veure una pel·lícula. Després quan ja estàvem apunt d'arribar vam anar a un parc a menjar el nostre entrepà. Després vam tornar a pujar a l'autobús fins que vam arribar a Port-Aventura. Tots estàvem emocionats, ens vam separar en grups, el meu era: l'Àriel, la Soumaya, la Raquel, l'Amanda, la Lucía i jo que anàvem amb l'Èlia. Vam començar per Xina on hi havia poques atraccions i a una certa hora, tots havíem d'estar a un lloc, després vam anar a Mèxic on vam menjar patates, pollastre, una beguda i un gelat. Quan vam acabar un grup de ballarins i ballarines van ballar a sobre d'un escenari i ens van dir que pugéssim a dalt tots i que balléssim. Ens ho vam passar molt bé a l'hora de dinar, en acabar vam anar a l'Oest i vam veure el temple del foc i ens va agradar molt l'espectacle però estàvem molt apretats. En acabar ens va tocar la Mediterrània i la Polinèsia que ens va agradar bastant i jo em vaig comprar una foto d'una atracció encara que era una mica cara, en acabar tots ens vam reunir al davant d'una tenda. Els professors ens van comprar un gelat, i vam caminar per pujar a l'autobús ja que feia molta fred i es va fer molt llarg. Vam arribar a les 10 a Blanes i vam anar a casa molt cansats.L'endemà pel matí ens van donar festa i ens vam quedar a casa perquè poguéssim descansar, va ser un dia molt divertit encara que per la tarda també estiguéssim cansats i havia d'anar a entreno.
Va ser l'excursió més divertida de tot l'any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada