Medi Social

dimecres, 2 de juny del 2010

Port Aventura

Bryan, de 6è B
El dia 1 de juny vam anar a Port Aventura, vam sortir del col·legi a les 7:30 del matí i vam arribar a les 11. El viatge va ser de 2h 30m. Quan vam arribar a Port Aventura havíem d'anar en un grup: Kìlian, Joan, Leandro, jo i l'Ivan G. Vam anar corrent a Xina per pujar al Dragon Khan. Després al Fumanchú i després vam anar a Mèxic i vaig pujar al Yucatán, a la Serpiente Emplumada i al tren de la mina. Després vam anar al temple del foc i quan estàvem a punt d'entrar ens van ensenyar un espectacle. Després vam anar a menjar i vam anar a l'Oest. Allà vaig pujar a l'Estampida i també als troncs. Després vam anar a la Mediterrània i vaig pujar al Furius Baco, que córre 135 metres en 3 segons, anàvem molt ràpid. Després vam anar a la Polynesia on vaig pujar al Tutuki Splash i després al Kon-tiki Wave. Quan eren les 7 de la tarda ens en vam anar cap a casa i vam arribar a les 9h 45m de la nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada