Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura 2010

Amanda 6è.A
Va ser la millor experiència de la meva vida...
Quan vam pujar a l'autobús vaig sentir una sensació d'alegria, tots els meus amics estaven allà, però també tristesa... Me'ls mirava a tots i m'entraven ganes de plorar.
Deixant aquest tema, ens ho vam passar genial! A l'autobús no vaig parar de parlar amb la meva parella, la Lucia.
Abans d'arribar vam parar per esmorzar, mmm! Quina gana que teníem.
Quan vam arribar ens vam posar crema solar ja que feia molta calor... I a Port-Aventura!
Les més atrevides del grup ens vam pujar en quasi tot. D'altres no jeje!
El grup estava format per la: Lucia, la Laura, la Raquel, l'Àriel, l'Ani, la Soumaya i jo.
A l'hora de menjar, vam anar a un mexicà. Ens va encantar el menjar, i quan vam acabar van fer un espectacle i fins i tot vam pujar a l'escenari a ballar.
Després d'això ens vam pujar en moltes atraccions més. Se'm va fer molt curt...
A la tornada ens vam divertir les nenes de la meva zona amb un peluix, és un pingüí, jo li vaig posar de nom Milagros! I juro que parla sol, jejej!
M'ha encantat, mai ho oblidaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada