Medi Social

dimecres, 2 de juny del 2010

Port-Aventura

Ivan G. de 6è B
Aquest 1 de Juny de 2010 hem anat a Port-Aventura, la sortida de fi de curs. Hem sortit a les 7:30 del mati, hem fet una parada per menjar en un àrea de servei. Hem arribat a les 10:00 del matí. Quan vam arribar jo estava molt nerviós. Vam començar per la Xina, tots van pujar al Dragon Khan. Jo tenia por i em volia pujar després, però hi havia molta cua, després vaig pujar a les cadires voladores. Ens van deixar 1 hora i mitja en cada zona. Després vam anar a Mèxic i vaig pujar al tren de la mina. Jo pensava que era fluix però no era tan fluix. Després vaig pujar al Yucatán a la Serpiente Emplumada però a l'Hurakan Condor, no. Després vam anar a l'Oest i vaig pujar a l'Estampida. Era forta, la primera baixada era super forta i semblava que es trenqués. Després vaig pujar als Tronquitos i em vaig mullar i als ràpids també. Als cotxes de xoc vaig pujar-hi 4 vegades. Després vam anar a la Polynèsia i a la Mediterrània que em vaig pujar al Furius Baco i al Tutuki Splash. Vam berenar i després ens en vam anar a casa a les 19:30. Vam arribar a les 22:00, i la meva atracció preferida va ser el Furius Baco.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada