Medi Social

dimecres, 2 de juny del 2010

PortAventura

Aylen, de 6è B
L'1 de juny de 2010 vam anar a Port Aventura. La sortida de fi de curs de 6è jo vaig sortir a les 7:05 i vam arribar a les 22:00. Era a Tarragona. La primera atracció a la que vaig pujar va ser el Dragon Khan i l'última va ser Hurakan Condor. La que més em va agradar va ser Furius Baco perquè era molt ràpida, i la que menys em va agradar va ser Hurakan Condor perquè era molt poc temps i no era res. En la que més em vaig mullar va ser en Los Troncos.
El meu grup eren la Carla, la Mariyama, la Darien, la Betina, en Jonathan i jo, però a en Jonathan el van canviar de grup perquè anava on volia. Vam començar a la Xina, a Mèxic,a l'Oest i al Mediterrani i la Polinèsia. Al final em vaig comprar una foto i una figura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada