Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura II

Martín Girondo de 6èA
Aquest dimarts hem fet l'excursió a PortAventura! Em vaig llevar a les 6 del matí per preparar-me.
Vaig anar al lavabo i vaig esmorzar. A tres quarts de set vaig sortir cap a l'escola. Vam pujar a l'autocar on vam viatjar dues hores mentre parlàvem amb els companys. Vam baixar a un parc on vam esmorzar i descansar.
Mitja hora després ja estàvem a PortAventura repartint les entrades. Vam entrar per la Mediterrània on hi havia un llac molt gran i uns efectes amb l'aigua molt bons. Ens vam dirigir cap a Xina on vam quedar a la porta al cap d'una hora. Vam anar corrents cap al Dragon Khan i vam pujar en menys de cinc minuts. La primera baixada va ser molt forta però la resta molt divertit, i jo, sincerament, no em vaig adonar quan estava cap per avall. Després vam anar a algunes atraccions menys fortes però divertides. A l'hora acordada estàvem a la porta de Xina i ens van dir que ens donaven una hora per estar per Mèxic. Els meus amic van pujar al Hurakan Condor però jo no perquè em feia por. Després vam anar a una muntanya russa molt divertida. Quan faltaven quinze minuts per anar al lloc acordat, vam sortir cap allà. Ens van dir que l'hora acordada l'havien avançat 10 minuts i quasi no arribem. Havíem quedat a la porta del Temple del Foc, un espectacle on hi vam entrar tots junts. Malgrat que feia moltíssima calor allà dins, va ser divertit i emocionant.
Després d'això vam anar a dinar a un restaurant mexicà. Ens van donar pollastre i macarrons, un refresc i un gelat. Després vam anar a l'Oest, on vam pujar a la Stampida, als troncs (vam sortir xops!) i algunes atraccions més. Vam quedar als Ràpids i ens van donar una hora i mitja per anar a la Mediterrània i a la Polynesia. A la Mediterrània vam estar 20 minuts de cua per pujar al Furius Baco, però val la pena! A la Polynesia vam pujar al Tutuki Splash dues vegades i a la barca vikinga també dues vegades. Quan vam acabar, ens van donar una hora per anar on volguéssim. El vam aprofitar per repetir algunes atraccions i pujar a les que no havíem pujat. Després vam berenar i ens van donar gelats, ens vam anar cap a l'autocar i vam emprendre viatge cap a Blanes. Va ser un dia divertit i que no oblidarem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada