Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

Portaventura 2010

Juan Antonio, de 6è A.
Quan vaig anar a PortAventura pensava que no pujaria a res però em vaig equivocar. Vaig pujar a tot i va ser molt divertit perquè jo em marejo en quasi tot que giri molt fort. A les baixades pensava que em moriria però és un espant de res, després se't passa. Jo no em vaig quedar quiet. Quan no pujava a alguna cosa, jo anava a les altres atraccions més divertides per a mi.
Després que no podia pujar en algun lloc, vaig pujar en tot: en les d'aigua, en les de voltes, en totes... perquè les atraccions no eren molt perilloses. PortAventura em va agradar molt, era la primera vegada que hi anava i mai m'oblidaré d'aquells moments. Va ser el millor dia de tot el món. He viscut moltes aventures però aquesta ha sigut la més divertida de totes i voldria repetir per anar una altra vegada a Port Aventura i  passar-ho millor que aquest any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada