Medi Social

dimecres, 2 de juny del 2010

PortAventura

Fernando de 6è B
El dimarts 1 de juny tot sisè vam anar a PortAventura.
Vam sortir a les 7:30 del matí, tots estàvem cansats però a la vegada nerviosos. El viatge va durar 2 h i 30 minuts. Quan vam arribar van ser les 11 del matí. Ens vam ajuntar en grups, el grup estava format per: Alex, Aitor, Ivan F, Alejandro i jo.
Vam començar per la Xina, jo vaig pujar dues vegades al Dragon Khan i als gronxadors. Més tard vam anar a Mèxic i vaig pujar a moltes coses i també varem dinar.
El dinar eren macarrons i pollastre, i de postre va ser un gelat. Més tard varem anar a l'Oest, després a la Polinèsia i a la Mediterrània.
Al final els professors ens varem deixar una hora i mitja per anar al joc on volguéssim, jo vaig fer una caricatura i vaig pujar a moltes atraccions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada