Medi Social

dimecres, 2 de juny del 2010

Adéu, escola

Carla 6èB:
Me'n vaig de l'escola perquè l'any que ve aniré a l'institut. Porto aquí 7 anys, vaig venir a P5. Ha passat molt ràpid el temps aquí. La meva germana també ha estat en aquesta escola, ella va començar a 5è. El professor que m'ha caigut millor es en Joan Carles. La mala sort es que se'n va anar quan nosaltres vam començar 6è. Els demès professors també em cauen bé. Peró en Carles sempre el tindrem molt de afecte perquè a educació física sempre fèiem jocs i a 5è a habilitat social també fèiem fitxes divertides i tot, però això no significa que els demés professors no siguin divertits eh! Els estudis em van be, encara que treia millors notes quant era petita perquè tot era molt més fàcil. Bé, encara queda un mes per anar-nos però fem la redacció ara. Adéu escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada