Medi Social

divendres, 4 de juny del 2010

PortAventura

Nicolàs de 6è A
1ª part: Falten 4 dies per anar a Portaventura. Avui és divendres 28 de maig del 2010.
El dimarts que ve hi anirem. Haurem d'arribar a l'autobús a les 7:30 i tornarem a les 22:30. Quan arribem pujaré  a totes les atraccions fortes, com el Dragon Khan, l'Huracan Condor, el Furius Baco que l'amic del meu amic li diu Bacon  Furioso.
2ª part: Avui és 4 de juny del 2010 i fa 3 dies que vam anar a Portaventura.
Primer vam anar a la zona de la Xina, vaig pujar al Dragon Khan. L'única part que em feia por era quan donava les voltes cap a l'esquerre o cap a la dreta. Després  vaig anar a una mena d'atracció blava que girava al voltant d'un ferro, al principi feia una mica de por. Però després de 5 minuts ja no feia por, era molt divertit. Després vam anar a la  zona de Mèxic, vam anar al tren de la mina, però hi havia molta cua així que vam decidir anar a l'Huracan Còndor. Al principi no estava decidit a pujar però quan el Martí em va recordar el desafiament a pujar a totes les atraccions fortes. Hi havia molta cua però ens vam adonar que la cua anava molt ràpidament perquè pujaven de 16 en 16.
Vam pujar i em vaig treure les sabates perquè sortirien volant. Després vam anar a pujar al Furius Baco i la cua era molt llarga però es va acabar molt ràpidament perquè l'atracció durava 30 segons. Quan vam pujar vam veure el vídeo d'un científic malvat que va arreglar el motor i després va anar un mico i va prémer el botó. Després va sortir disparat com si fos a la velocitat de la llum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada