Medi Social

dissabte, 20 de març del 2010

La nevada (2)

Darien (6è B): El dilluns 8 de març del 2010, va nevar a Blanes. A les 10:30 o així, va començar a nevar... però una mica; parava, i hi tornava una altra vegada. A la 1, ens van donar la noticia que a la tarda no hi hauria escola. Però els que es quedaven al menjador, van marxar a les 2. Els de 6è, quan vam marxar, vam fer una guerra de boles de neu. Va ser molt divertit.
El meu germà, el meu pare, la meva mare i jo, vam estar una mica a casa, però després vam anar a trucar uns amics perquè vinguessin, i tots 6 vam donar una volta per la neu.
El dimarts ens vam aixecar, ens vam vestir, vam esmorzar, i vam anar a donar una volta amb la meva mare a les 9:30 o 10. Vam tornar a les 11:30.
Després amb el meu germà vam anar al parc i vam anar a trucar perquè baixessin els nostres amics. Vam fer una guerra de neu, els nois contra les noies. Va ser molt divertit.

Marta (6è B): El dia 8 de març, el dia de la mare, va nevar a Blanes. Va fer molt de vent, i amb la nevada era molt difícil d'anar caminat per allà. La meva classe i jo, estàvem a la classe de català, quan la Petra, la nostra professora de català, se'n va anar de la classe i ens vam quedar sols. Després va tornar a classe i ens va dir que no hi hauria col·legi per la tarda, perquè no sabien com seria la nevada per la tarda. Tothom es va a ficar a cridar, estàvem tots molt contents.
Jo, l'endemà al matí, no vaig poder anar al col·legi perquè la baixada de casa meva estava plena de gel, però sort que no vaig anar al col·legi, perquè no n'hi havia. A la nit, estàvem a casa i de cop i volta es va apagar la llum, va trigar una estona llarga en tornar.

Mariyama (6è B): Feia molt de temps que no nevava aquí a Blanes. El dilluns 8 de març del 2010 va nevar molt, mai havia vist nevar així. Estàvem a la classe de català i ens van dir que a la tarda no hi hauria escola. Estàvem molt contents.
El dimarts vam venir a l'escola però ens van dir que no n'hi havia. Després quan vaig arribar a casa li vaig dir a la meva mare si podia baixar però em va dir que no, que esperés a la tarda.
Finalment, m'ho vaig passar molt bé.

Aylen (6è B): El dilluns 8 de març va ploure molt, i després va començar a nevar tot el dia i tota la nit. El dimarts, quan em vaig despertar, estava tot nevat, però tot, tot. Però no em deixaven sortir perquè hi havia molta neu i per això me'n vaig anar a casa de la Carla. Vam anar al parc a jugar amb la neu. Estava molt freda. Vam anar a la platja a jugar amb la neu però jo no havia portat abric i ens en vam haver de tornar a casa perquè no em posés malalta. Em va agradar perquè no vam anar al cole.

Betina (6è B): El dilluns 8 de febrer va nevar a Blanes, les carreteres eren totes blanques i els cotxes també. Vam sortir a jugar amb la neu, ja que no van obrir les portes de l'escola pel mal temps. El dimarts tampoc va haver-hi classes perquè feia molt de fred, i encara hi havia molta neu i costava una mica anar amb el cotxe. Va ser molt divertit.
Tothom estava molt content i ens vam saltar castellà i matemàtiques. Era una de les úniques vegades que va nevar, així que vam aprofitar per poder sortir a jugar amb la neu. No vam poder sortir tots junts però igualment va ser molt divertit. Ens ho vam passar molt bé.

Noelia (6è B): Va caure molta neu el dilluns 8 de març del 2010 i per això no vam anar a l'escola. El dimarts tampoc vam anar a l'escola perquè el vent va fer caure els cables de la llum. Hi havia molta neu per tot arreu. Jo crec que la neu és molt bonica i divertida però pot ser perillosa. Hi ha molts llocs on ha nevat, no tan sols a Blanes. La gent encara no pot anar al treball ni a l'escola. Hi ha gent que anava amb cotxe i s'ha quedat a la carretera i fins i tot ha hagut de dormir al cotxe. Hi ha llocs que han arribat als 12 graus sota zero. Quin fred!!!

Àlex (6è B): Dilluns, 8 de març del 2010, va esclatar un del fenòmens més estranys que han passat a Blanes: una nevada. Però aquesta nevada, per mala sort, va ser molt forta i no vam poder gaudir d'ella. Tothom es va quedar sense electricitat, espero que tothom tingués una llanterna i espelmes... Molts col·legis van tancar, les carreteres estaven bloquejades, almenys la majoria, i es van destruir o sinó van ser doblegades gran quantitat de torres d'alta tensió.

Ivan F. (6è B): El dilluns 8 de març del 2010, quan jo estava a la classe fent anglès, vaig mirar per la finestra i vaig veure que estava nevant. La professora ens va dir que ens donava un minut per anar a veure com nevava, però jo no hi vaig anar. Després a la següent hora també ens van deixar a anar a veure-la 5 minuts, i en aquesta ocasió sí que hi vaig anar. Llavors vaig veure la neu, vaig treure el braç per la finestra i quan el vaig entrar el tenia tot ple de neu. I just quan recollíem la professora va dir: “-Per la tarda no hi ha col·legi.” Tothom es va posar a saltar.

Aly (6è B): La nevada de Blanes va ser el dia 8 de març del 2010 i va ser molt divertida.
Quan jo estava fent català va començar a nevar i va venir la senyoreta Petra a dir-nos que no hi hauria col·legi per la tarda. Les dues classes de 6è vam començar a saltar. Tampoc no hi havia ni futbol ni Centre Obert. Em vaig quedar des que vaig sortir del col·legi fins al dia següent sense sortir de casa. Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada