Medi Social

dissabte, 6 de març del 2010

La meva millor amiga és la Carla

Per Aylen, de 6è B
La meva millor amiga és la Carla. Ens vam fer amigues a P4 i des d'aquell curs no ens hem barallat mai; només una vegada quan anàvem a P5, però fins avui mai, i ens estimem molt. El 5 d'abril anirem al concert de Tokio Hotel a Barcelona. L'entrada costava 50 euros però jo pensava que no podria anar-hi perquè la vaig comprar molt tard. Però ja les hem comprat encara que l'únic lloc que quedava era darrera de tot. Les meves amigues s'enfaden perquè jo sempre estic amb la Carla però com que és la meva millor amiga... i sempre serem amigues. Som com germanes.
Som les millors amigues per la senzilla raó que ens assemblem molt i ens agraden les mateixes coses. Avui a les dues hem trobat un gos perdut i hem trucat al telèfon que posava al collar del gos que es deia Rock i hem anat a casa de l'amo a tornar-se'l.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada