Medi Social

dissabte, 27 de març del 2010

Excursió al Poble Espanyol (2)

Clara (6è B): El dia 16 vam anar a Barcelona, al Poble Espanyol. Vam anar en autobús. Era molt bonic. Quan estàvem fent la gimcana, l'Amanda, la Lucía, la Karen i jo vam entrar a la fàbrica de vidre on es feien les figures que hi havia a la botiga. L'Amanda va entrar a comprar un dofí. I jo, quan quedaven cinc minuts per anar-se'n, també vaig anar a comprar-me un dofí de vidre per a mi.

Aitor (6è B): El dia 16 de març del 2010 vam anar al Poble Espanyol (Barcelona). El viatge en autocar va ser molt llarg i cansat. A l'autobús tots els nens estaven cantat una cançó que “rallava” molt, van estar el viatge d'anada i el viatge tornada amb la mateixa cançó. El poble va ser molt bonic. Quan ens van dir que podíem anar donant voltes pel poble, vam anar a un jardí, es deia el jardí de l'escultura. Però després vam anar a un lloc on estaven uns senyors fent figuretes amb vidre. Eren molt boniques, n'hi havia uns que feien floretes, un altre estava fent tota l'estona cavalls que eren molt bonics. Quan van passar unes hores en Facundo i jo li vam demanar a un senyor si ens podia regalar un cavall, però ens va dir que no podia perquè sinó el podien acomiadar. També ens va dir que tampoc podia estar regalant aquestes coses a tothom que va per allà. Després va arribar l'hora d'anar cap a casa, l'autocar va venir i vam anant pujant cap a dins i ens en vam anar cap a Blanes. La veritat és que va ser molt bonic.

Toni (6è A): El 16 de  març del 2010 vaig anar d'excursió al Poble Espanyol. M'ho vaig passar molt bé. Vam fer una gimcana pel poble. Vam fer molts jocs, em va agrada molt. Per a mi ha sigut la millor excursió. Després de fer la gimcana vam dinar i després vam tenir una hora lliure. Jo vaig comprar una cosa per al meu germà, el meu pare i la meva mare.

Joel (6è A): Vam anar al Poble Espanyol  amb l'escola. M'ho vaig passar molt bé passejant amb en Sergi una mica, anant  sol pel poble i moltes coses més. Després vaig fer una gimcana amb en Nick (en Sergi no va poder venir). La vam fer i després vaig anar a fer un passeig per allà. Després vaig dinar i vaig caminar més. Lo millor van ser les escultures de pedra i lo pitjor va ser el preu de les botiges i més coses. M'ho vaig passar molt bé. Vam tornar a casa i tots vam estar contents.

Raquel (6è A): El dia 16 de març vam anar d'excursió al Poble Espanyol. A l'autocar alguns estaven cantant i d'altres estaven escoltant música. Quan ja vam arribar i vam baixar de l'autocar hi havia una estàtua molt bonica i tots junts ens vam fer una foto. Després d'entrar al recinte vam fer una gimcana, i després ja podíem menjar. Més tard ens van deixar una hora per donar una volta pel poble i ens vam fer fotos. Ens ho vam passar molt bé, va ser molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada