Medi Social

dissabte, 6 de març del 2010

El dia del meu aniversari

Per Fernando, de 6è B
El dia 30 de gener de 2010 va ser el meu aniversari, va ser molt divertit.
El vaig celebrar a la bolera amb alguns dels meus amics de l'escola, ens ho vam passar molt bé, vam jugar dues partides de bitlles. Em van regalar una camiseta, un rellotge, colònies, etc. Els meus pares em van regalar un mini ordinador de color blanc i negre. Després, quan es va acabar el meu aniversari, vaig anar a portar a la seva casa a en Bryan, l'Estela i l'Alejandro.
També el 24 de febrer va ser l'aniversari de la meva amiga Nora. Va ser molt divertit, vam veure la pel·lícula d'"Arthur 2 i la venganza de Maltazar".
La pel·lícula va ser molt divertida però només era la primera part. Tota la gent del cine es va quedar amb la boca oberta en veure que només era la primera part i que passarien uns mesos fins que posessin la segona part, però va ser molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada