Medi Social

dissabte, 6 de març del 2010

Carnaval

Per Joan, de 6è B
Aquest any el carnaval ha sigut molt llarg, i jo vaig arribar quant ja feia estona que havia començat. Vaig anar-hi amb en Facundo i amb un altre amic, després vaig anar amb els meus pares i la meva germana i ens vam trobar amb un dels meus oncles i amb el meu cosí. Però quan pensàvem que ja s'havia acabat encara en van venir algunes més. Després també va venir un amic meu i vam jugar a la play i vam mirar algunes fotos de les que havíem fet en el Carnaval.

Per Kilian, de 6è B
Aquest any jo no vaig anar al carnaval però em van dir que va ser divertit, i també em van dir que  hi havia moltes carrosses. L'Alejandro va participar en els carnavals de Blanes, Tordera i Maçanet.
Va desfilar amb un ball de comparsa amb el grup de teatre de Pere Cot. Portaven posat un vestit de màscares a la panxa, a dalt portaven posat unes barres fluorescents. Van anar pel carrer Ample fins a la platja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada