Medi Social

diumenge, 28 de març del 2010

La nevada (5)

Rocío (6è A): A casa meva va nevar molt més que aquí. El primer dia no vam sortir però al dia següent vam jugar molt. El paisatge era molt bonic: hi havia neu per tot arreu, pels cotxes, a la casa, als arbres... Els cotxes patinaven i no podíem sortir de la urbanització. No teníem ni llum ni aigua. Els arbres tenien moltes branques trencades pel pes de la neu.

Fran (6è B): Fa dos dies hi va haver una nevada molt forta a Blanes que va ser molt bonica. Se'n va anar moltes vegades la llum però se n'anava una mitja hora i després tornava i res més. Els cotxes estaven tots nevats i tot el terra també. Semblava com si estiguéssim al Pol Nord, tot glaçat.
Al dia següent vam jugar a lluita de neu amb el meus amics i vam fer un ninot de neu.
Vam tirar molta neu i ens vam divertir molt. Quan al dia següent se'n va anar la neu ens vam posar tristos, però lo millor és que ara, d'aquí a poc, aniré a la neu a esquiar.

Leandro (6è B): Va ser la nevada més gran que hi va haver a Blanes. El dilluns 8 de febrer estàvem fent català quan van dir que ens en anàvem a casa perquè nevava molt. Va fer molt de fred al carrer. Vam fer una guerra de boles de neu amb en Marcelo i en Dairo. Quan ens vam quedar sense llum es van apagar totes les cases i jo em vaig quedar adormit al sofà, però després em vaig despertar i vaig veure que ja teníem llum. Vaig menjar un ou ferrat i vaig beure un suc de taronja.
Avui, quan venia al col·legi, he vist un arbre caigut tot trencat.

Clara (6è A): El dilluns al migdia va començar a nevar, però no nevava poc, no, era d'aquelles vegades que era va començar a nevar molt fort. Per la tarda no vam anar al cole, que bé! El dimarts tampoc hi ha haver cole. Al matí jo vaig anar al cole i hi havia l'Eduard i l'Israel que ens em van dir que no hi havia cole. Però quin rotllo també sense jugar! Era divertit però també un rotllo.

Soumaya (6è A): El dia de la nevada, 8 de març, va ser molt divertit. Van començar els nens i nenes a cridar perquè no havia classe i quan vaig arribar a la classe no podia entrar perquè hi havia molt xivarri. Era com una festa. Molts nens i nenes es van aixecar a mirar per la finestra com uns bojos i alguns es van quedar asseguts.
Quan vaig ser a casa vaig sortir a jugar amb la neu amb els meus germans. Vam treure la neu del cotxe amb una escombra i una pala. La meva germana va fer una bola de neu i me la va tirar. Després el meu pare ens va cridar per pujar perquè sinó ens refredaríem. Era molt bonic, tot em va agradar i em vaig divertir molt.

Rosely (6è A): El dilluns va començar a nevar i el dimarts estava tot nevat. No hi havia escola i jo vaig anar a patinar al gel que hi havia al parc. És la primera vegada que jo veia nevar. Em va agradar molt. El dimecres vaig anar a escola.

Lucía Belén (6è A): El dilluns 9 de març del 2010 va nevar. Primer va ploure, després va ploure con neu petita i ja va començar a nevar. El carrer estava tot cobert de neu. El dimarts no hi havia cole perquè el gel cobria tot el carrer. El dimecres vam anar al col·legi i quan vam entrar, al costat de la porta, encara hi havia una mica de gel. Estava molt contenta que caigués neu per tota Catalunya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada