Medi Social

dissabte, 20 de març del 2010

Excursió al poble Espanyol (1)

Amanda i Lucía (6è A): El passat dia 16/03/10 vam anar d'excursió al Poble Espanyol, situat a Barcelona.
Quan vam arribar, vam esmorzar per carregar les piles!
Després ens van ensenyar el Poble, tots dèiem que era molt bonic. A continuació, vam fer una gimcana que va durar gairebé dues hores.
Els mestres van dir que a la una quedàvem per dinar. Quan vam arribar tots, ens van deixar mitja hora per fer fotos i comprar coses.
Tothom tenia molta gana i vam decidir anar a menjar. Cadascú portava alguna cosa diferent: uns carn, d'altres truita...
En acabar de menjar vam anar a comprar gelats. Mmm...! I tots, amb la panxa ben plena i ben cansats, vam venir cantant i cridant cap a Blanes!

Souhaila (6è A): Vam arribar al Poble Espanyol i vam veure moltes cases velles i antigues. Vam fer un joc per parelles, amb un mapa i com una llibreta per als exercicis. Ens van donar una hora i mitja per completar-la. Ens van deixar portar diners per comprar gelats.

Sergi (6è A): Vam anar amb l'autobús més o menys una hora i mitja. Després vam anar amb un guia que no ens va explicar gaire cosa, no em va agradar gaire. Em feia molt de mal la panxa, em van portar amb el de seguretat del poble i em vaig esperar que vinguessin. A en Nick i en Joel els hi vaig dir que no vaig esperar a l'hora de dinar per menjar una mica. Em vaig quedar adormit fins a les tres. Després, la mitja hora que quedava, la vaig passar parlant amb en Joel.

Ivan F. (6è B): L' excursió que vam fer el dia 16 de març del 2010 (dimarts) al Poble Espanyol em va agradar molt. Va ser molt divertida, hi havia molts edificis que eren de tota Espanya. El mestre de medi va dir que eren edificis reduïts a escala però es va equivocar. La monitora de la nostra classe ens va dir que no, que eren de mida real.

Marta (6è B): El dimarts 16 de març els alumnes de sisè i cinquè vam anar al Poble Espanyol. La guia que ens ensenyava els edificis ens va dir que tots eren de llocs diferents. Al final havíem de fer un dossier. En el meu grup hi havia la Betina, la Carla, la Darién, la Mary i jo. Després ens van deixar un temps lliure per veure el que hi havia per allà. Nosaltres vam anar a veure la fabricació de vidre. Després ens en vam anar a comprar un gelat, i com que elles no portaven diners, les vaig convidar. Al final, a les 3:15 ens en vam anar cap a Blanes un altre cop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada