Medi Social

dissabte, 6 de març del 2010

El germà pesat

Per Juan Antonio, de 6è A
El germà d'en Yousef era molt pesat. Quan jo anava a casa seva, és clar, era l'únic que anava a la seva casa, i el germà volia estar amb els dos però en Yousef no el deixava. El germà no tenia amics i jo li vaig presentar a uns nens de la seva edat però ell insistia fins que li vaig presentar a la meva germana i ja mai va insistir.
A vegades quan jo no hi era, el germà no volia que jugués amb ell i amb la seva millor amiga i en Yousef es va quedar tot el dia sol esperant que jo vingués. I esperant, esperant... jo no venia i es va quedar tot el dia jugant sol. Jo na vaig estar perquè estava visitant a la meva cosina a l'hospital i després me'n vaig anar a dormir a casa del meu oncle Emilio, de 13 anys.
Al dia següent vaig aparèixer per la tarda i en aquell dia i mig el pesat era en Yousef.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada