Medi Social

dissabte, 6 de març del 2010

El lladre professional

Per Sergi, de 6è A
Un bon dia en un poble que es diu Llinars del Vallés va passar una cosa extraordinària.
Va passar el dia 22 d'agost del 2009 enmig de les vacances d'estiu.
Estava jo tan tranquil passejant amb la bicicleta quan vaig veure una persona molt estranya que rondava per casa del veí. Duia una gavardina i un passamuntanyes amb un sac ple d'instruments per robar en cases. Va arribar la nit, vaig esperar al sospitós... Van passar tres hores després i per fi va arribar. Vaig veure com entrava i com robava.
Després d'allò vaig anar a la policia i el van ficar a la presó fins al dia del judici. Vaig declarar contra ell i el van condemnar per aquell robatori i per d'altres que havia comès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada