Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Vacances d'estiu formidables, yeaaaaa !!!

Bogdan Emanuel Ciobanu 6è B
Les meves vacances d'estiu van ser molt divertides encara que algun dia m'ho vaig passar de pena... Algun dia vaig anar a la piscina, a la platja, i un altre dia em vaig quedar a casa jugant a l'ordinador amb el meu germà però algun dia em vaig quedar de pedra amb les notícies de la... televisió. També vaig quedar-me alguns dies amb el meu amic Gabriel que tenia una...Nintendo, un ordinador, etc. M'ho vaig passar molt bé, cada dia baixava a baix a la piscina o al parc a jugar a futbol, a bàsquet i a tennis. També cada dia quan em llevava i em despertava anava a mirar la televisió. Cada dia jugava a l'ordinador amb el meu germà. Les meves vacances van ser formidables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada