Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Un dia a la platja


Mireia Flores, 6è B
Un dia vaig anar a la platja de S'Abanell, aquí a Blanes, amb les meves amigues. Érem quatre i portàvem una motxilla cadascuna, vam anar les quatre a l'aigua, i de cop i volta vam veure que no estaven les motxilles i ens vam espantar! I una amiga meva va preguntar, que si això era una broma i les tres diem que no. Ella va començar a plorar perquè portava el mòbil, les claus, i la càmera de fotos. I jo una mica perquè portava el mòbil i les claus i em vaig preguntar si ell sabia on vivia jo... Després vam anar les quatre a casa de l'amiga que li van robar la càmera de fotos, perquè vivia als Pins i li vam comentar a la mare que ens havien robat i vam anar a la policia a posar una denúncia. La policia ens va preguntar a cadascuna quin era el model del mòbil, com era, si les claus tenien algun clauer...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada