Medi Social

dijous, 20 d’octubre del 2011

Les vacances

Júlia Bentancor, 6è A

El primer dia d'estiu vam jugar amb el meu germà al parc de la biblioteca. Després els altres dies de vacances vam anar a València a unes cabanes d'allà i ens ho vam passar molt bé. Vam anar a la platja i també hi havia piscina però el meu germà no volia sortir de la casa i els meus pares el castigaven. Muntàvem a cavall i el meu germà va caure com unes 1.000 vegades. No sabia muntar i jo tampoc. Va ser un estiu molt divertit.
Quan el meu germà va dir que no volia, el meu pare li va dir que aniríem a la zona de videojoc i va dir que sí de seguida perquè li agraden molt. Li va dir que era una sorpresa, s'ho va creure i quan va obrir els ulls estàvem a l'hípica per muntar a cavall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada