Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Les meves vacances d'estiu

Manar Ahbouch 6è B
Les meves vacances d'estiu han sigut molt entretingudes. He anat moltes vegades a la platja amb el meu pare, els meus dos germans i la meva germana. També he anat a la piscina de la meva tia.
He anat de viatge al Marroc. He anat a passejar a un parc molt i molt gran que està al centre de la meva ciutat de Marroc. Els meus pares em van comprar molts records. També jugàvem jo i la meva cosina a fet i amagar, també imitava al seu professor boig que es posava unes vuit jaquetes gruixudes a la classe. Un dia li va llençar el seu llibre per la finestra de la classe i moltes més coses gracioses. Vam muntar una piscina de plàstic en una altra casa que tenim, però estan molt a prop. Ens ho vam passar molt bé amb el meu germà petit plorant per l'aigua però perquè només té dos anys. La meva tia ens va venir a veure a la piscina i ens va dir que sortíssim al cap de poc perquè faltava poc per les vuit i jo i la meva cosina fèiem el Ramadà i havíem de menjar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada