Medi Social

dijous, 20 d’octubre del 2011

Les meves vacances


Raúl Nicolás Pina, 6è A
En les vacances, sempre sortia al carrer amb els amics, també anava a la piscina amb el Juan, perquè el convidava, anava amb la meva mare, el meu pare i de vegades amb el meu germà Xavier. Quan anava a la riera de vegades convidava a anar a casa meva a en Juan, o sinó ell a mi, només a ell i a l'Àlex. Quan ens avorríem de la riera anàvem a la plaça del col·legi, i si no teníem ganes de baixar, l'Àlex o en Juan ens convidaven a casa seva. Un dia em vaig quedar a menjar a casa l'Àlex i jo vaig convidar un dia a quedar-se a menjar a casa meva a en Juan. Jo només convido a en Juan, i a l'Àlex a quedar-se a menjar, i quan em vaig quedar a menjar a casa l'Àlex en Juan es va portar la seva PSP i vam jugar molt, vam jugar al quarto fosc, amb l'Àlex i en Juan. Ens amagàvem molt bé, per exemple: sota el llit, sota l'ordinador, en els mobles i en l'armari, ho vam passar genial aquell dia. Un altre dia vam anar en bicicleta amb el germà d'en Juan, jo, l'Àlex i en Juan, vam pujar la pujada de la Plantera Alta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada