Medi Social

dijous, 20 d’octubre del 2011

Les meves imatges

Jesús Jiménez Panizo, 6è A
El primer dia de vacances vam anar la meva germana i jo a la piscina a les 10:00 del matí.
Durant les vacances va ser el meu aniversari, el 4 de juliol, el mateix dia que vaig celebrar-lo al cinema amb en Pau Martínez i el meu veí Iker. Vam veure "Transformers, el lado oscuro de la luna”. Després de la pel·lícula en Pau em va regalar les figures d'acció de la pel·lícula.
El 15 de juliol vam veure al cinema "Harry Potter i les relíquies de la mort (2 a part)".
En un dels meus videojocs preferits el "Kingdom  Hearts 2" em vaig passar en "sephiroth", el cap secret del joc tenia 15 barres. Vaig veure una peli molt bona que es deia "Final fantasy, advent of children”.
Al dia següent vam anar al MediaMarkt i la meva mare em va regalar pel meu aniversari un videojoc que es deia "Transformers, el lado oscuro de la luna”.
L'u de setembre en Pau em va convidar a veure "Green Lantern" i era molt bona.
L'Iker em va deixar el "Kingdom Hearts1" i jo li vaig deixar el 2 i ens va agradar molt l' intercanvi i encara jo tinc el seu i ell el meu. A finals d'estiu em vaig comprar un altre videojoc, el "Devil May Cry 3" (Els dimonis mai ploren 3). Estic molt feliç de l'estiu que vaig passar aquests any 2011, ara a tornar als estudis i a l'escola amb els meus amics però encara tindré el cap de setmana per jugar amb els meus amics i amb els videojocs. També torno al basquet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada