Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Les meves vacances !!!

Sandra Wally, 6è B
Aquest any les meves vacances han sigut molt divertides. He anat moltes vegades a la platja, a la piscina i cinc vegades a Water World amb la meva família i ens ho vam passar molt bé. Vaig anar dues setmanes de vacances a la Bisbal a casa del meus avis. Vaig tenir molta sort perquè els meus avis em compraven tot el que jo volia i també van venir una cosina meva i un cosí. Sempre estàvem jugant amb uns amics del meu cosí. Després quan vaig tornar, just era el primer dia de la fira. Aquell mateix dia per la nit vaig anar amb els meus pares i em vaig muntar en moltes coses. El primer dia dels petards va ser molt divertit i l'últim dia també perquè després de veure els petards ens vam ficar a l'aigua i després vam anar a la fira. Aquell mateix dia em vaig quedar a dormir a casa de la meva millor amiga, l'Ainoa, i va ser molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada