Medi Social

dijous, 20 d’octubre del 2011

Les meves vacanses



Karla Carrera, 6è A
En les meves vacances m'ho vaig passar molt bé amb la Laura, la Laia, l'Ivan, etc.
He anat molt a la platja amb la Laura, a la Maite li agrada anar al canó perquè sempre volia anar-hi però jo no volia.
Amb la Maite, amb la seva mare, el seu germà i el germà de la Julia vam anar al Paradís del Vilar i m'ho vaig passar molt bé.
El dia de l'aniversari de la Maite va convidar a molta gent (a la Felina, a la Sasha, a una amiga seva i de la Sasha...) vam anar a la platja, ens vam posar a jugar fins que en Raúl va llençar el bumerang i el germà de la Maite va haver de ficar-se a l'aigua per agafar el bumerang.
També vaig anar a la piscina del meu germà amb la meva germana i el meu germà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada