Medi Social

dijous, 20 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Maite Girondo Domínguez, 6è A
Les meves vacances han estat molt divertides. He anat molt a la platja fins que me n'he atipat, he quedat molt amb les meves amigues i m'he connectat molt al facebook.
També he sortit molt en bici, he quedat amb la Karla per anar a la piscina i ens ho hem passat molt bé i ens hem tirat moltes vegades de cap...
I he anat molt a la parada de la Sasha a jugar amb ella, a anar a donar una volta i a comprar coses. El dia del meu aniversari en ho vam passar molt bé, després vam anar a la platja i vam anar amb un bumerang que no tornava mai fins que va rebotar en el braç de la meva mare i per poc li dóna a molta gent al cap. Aquest estiu ha sigut molt divertit i ha passat ràpid.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada