Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

La tornada al cole

Ismael Santos, 6è B
La tornada al cole ha sigut molt alegre, no m'esperava que 3 nois nous anessin a la nostra classe però així sempre és la tornada al cole, perquè no és normal estar dos cursos seguits sense tenir un noi nou... Impossible! perquè cada any neixen més nois. Bé, tornem a explicar la meva tornada... Jo no m'he emocionat tant en veure els meus amics perquè els havia vist un dia abans en la festa de la Riera.
A l'hora del pati va ser com el curs passat i com tots el cursos (JUGANT A FUTBOL) i la meva classe va guanyar. Al final anant a casa meva per dinar em vaig trobar el meu amic Juan Luis i vam anar junts fins a la cantonada que divideix el barri dels Pins amb la Plantera.
Així és la meva tornada al cole. Espero que la vostra també sigui bonica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada