Medi Social

dilluns, 24 d’octubre del 2011

Les vacances

Dieneba Tounkara, 6è B
A principis de les vacances d'estiu me'n vaig anar a la platja, a Port Aventura i a França. Em vaig quedar a França 2 setmanes. Després quan vaig tornar de França em vaig trobar una caixa amb el meu nom. La caixa portava foradets, vaig obrir la caixa i vaig veure un gatet que li vaig posar Mickey de nom. Després vam anar a comprar roba per quan comencés el cole. I també vam comprar els llibres. El primer dia de cole vaig tornar a veure els meus companys i companyes. Ara som els més grans de l'escola però després anirem a l´institut, jo aniré al S'Agulla. Però encara som els més grans de l'escola doncs això vol dir que ens han de respectar a nosaltres i als profes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada