Medi Social

diumenge, 29 de novembre del 2009

La meva millor amiga

Per Carla de 6è B.

Doncs avui escriuré sobre la meva millor amiga, l'Aylen. Som amigues des de quan anàvem a P4, i no exagero.
Tot va començar així. El primer dia que vas arribar a classe, tota vermella com un tomàquet, et vas asseure a l'altra punta de la filera on jo estava sentada, em vas mirar, i em vas somriure.  Aquell mateix dia, a l'hora d'esmorzar... estaves amb una vergonya, tota vermella!
No ens hem enfadat ni una sola vegada, encara que sembli impossible. Hem estat juntes en tots els moments, els bons i els dolents. Ets una amiga de les que es pot comptar amb els dits de la mà, i sempre seràs la primera.
Ara que estem a sisè, han passat 7 anys des que ens vam conèixer, i m'encanta que ocupis el lloc de la meva MILLOR AMIGA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada