Medi Social

dijous, 19 de novembre del 2009

Ens vacunen!


Fernando - 6è B: Avui, tots els nens de sisè hem estat molt nerviosos per les vacunes. Ens en posaven tres: per prevenir el càncer de coll d'úter a les nenes i per prevenir-nos de l'hepatitis A+B i de la varicel·la als nens. Eren dues noies molt simpàtiques, ha durat de les 9 a dos quarts de 10. 

Alejandro - 6è B: Tots hem portat el llibre de vacunació. Han vingut unes metgesses molt bones. La xeringa era gran però l'agulla més petita. Jo tenia por de l'agulla però no m'ha fet mal.
Mentre ens esperàvem hi havia molta tensió a la classe. 

Nora - 6è B: Avui era un dia molt important perquè a tots ens ha vacunat el metge. A mi m'ha fet una mica de mal i als meus companys també. Jo m'he marejat una mica pels nervis que tenia.
Diuen que als nens no els feia mal la vacuna. 

Marta - 6è B: Hi havia gent que es marejava, els feia mal el cap o estava plorant. Jo no plorava perquè una professora ens havia dit: -No forceu el braç que sinó us farà més mal.
I nosaltres li vam fer cas. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada