Medi Social

dissabte, 21 de novembre del 2009

Geòrgia

Per Ani de 6è A.


El meu país, que es diu Geòrgia, és molt bonic però molt pobre.
Quan vaig arribar a Geòrgia, vaig veure que la gent era molt amable amb mi perquè tots em coneixien després de tant de temps. Em coneixen perquè vaig fer una sèrie molt coneguda al meu país que es diu “Me da shen”.
Vaig veure que el meu país era molt, però molt bonic, però també em donava una mica de llàstima perquè hi havia gent que vivia al carrer i jo els donava una mica de pa quan en tenia. Hi va haver un dia que va començar la guerra entre Rússia i Geòrgia i jo estava allà, amb el meu país en guerra.
El meu pare em va trucar per dir-me que volia tornar a Espanya però jo li vaig dir que no.
Quan vaig tornar a Espanya vaig plorar perquè em volia quedar allà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada