Medi Social

dimecres, 11 de novembre del 2009

La Castanyada

Joan - 6è B : Els nens de tota l'escola van sortir al pati per celebrar la castanyada. Els nens de sisè van repartir les castanyes als nens de quart, van ballar, jugar i ajudar a pelar castanyes als nens de pàrvuls i sobretot van menjar castanyes. La festa va ser molt divertida i també molt animada.
Per Halloween a plàstica tota l'escola va fer coses com fantasmes i carbasses.

Karen - 6è A: El divendres 30 de gener vam celebrar la castanyada. Ens vam disfressar de castanyers i castanyeres. A nosaltres els nois i noies de 6èA ens va tocar repartir les castanyes als nens i nenes de pàrvuls i com són els més petits de l'escola ens va tocar ajudar-los a pelar les castanyes.
Després vam menjar castanyes, i estaven boníssimes, però una mica crues. Quan vam acabar de menjar castanyes vam començar a jugar, ballar, córrer... Ens ho vam passar molt bé, va ser molt divertit.

Martín - 6è A: El dia de la castanyada va ser molt divertit. La majoria de la classe es va disfressar de castanyers i castanyeres. Jo em vaig disfressar amb un davantal, una armilla i una gorra. Després em vaig pintar barba i canes al cabell. Quan vaig arribar a l'escola, per esperar a baixar al pati, vam jugar a jocs de taula. Després de jugar una estona, va venir un professor i ens van dir a quina classe havíem de repartir. A mi em va tocar P-4. Quan vam baixar al pati, ens van posar les castanyes al cistell i vam anar corrents a repartir-les als nens de P-4. Quan vam acabar, ens vam menjar les nostres castanyes. Jo em vaig quedar tip (me'n vaig menjar tres bosses). A les cinc, vaig anar a casa meva i li vaig donar les castanyes que em van sobrar a la meva mare.

Mariyama - 6è B: La castanyada d'aquest any va ser l'última que farem en aquesta escola, m'ha agradat molt perquè ens va tocar a nosaltres repartir les castanyes. Va ser impressionant, quasi tots els alumnes de 6è estaven disfressats, em va agradar molt. Després ens vam posar a menjar i a ajudar a pelar les castanyes dels més petits (p3, p4 i p5). Quan vam acabar de menjar, ens vam posar a jugar i a ballar. Va ser espectacular. Ah! i també en Fernando va portar una mena de laca que ens deixava el cabell de color blanc.

Betina - 6è B: El dia de Halloween vam sortir alguns dels nens i nenes de 6e B a demanar caramels per la Plantera. Ens ho vam passar molt bé i ens van donar molts caramels a tots. Ens va agradar molt i esperem que l'any que ve hi puguem anar... Quan vam sortir eren les 6:00 i quan vam tornar serien les 9:00 encara que alguns se'n van anar a les 7:30. Va ser molt divertit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada