Medi Social

divendres, 28 de maig del 2010

Fi de curs

Amanda de 6è. A
Com tots sabem, els alumnes de sisè ens en anem a l'institut. Amb moltes ganes però per una altra part ens volem quedar ja que són molts anys junts i ens estimem. La majoria, anirem al S'Agulla. Però hi ha gent que no. Els primers dies segur que ho passaré molt malament, tinc moltes amigues i amics de qui no m'agradaria separar-me.
A part d'això estic nerviosa perquè canto a final de curs, no estic sola perquè l'Ani balla amb mi, però... Els nervis no desapareixen.
Intento aprofitar cada dia dels pocs que em queden en aquesta escola. Estar amb els meus companys, professors, etc. i passar-m'ho tot lo bé possible.
Ara estem preparant les coses perquè falta poc per a l'excursió de fi de curs, anem a Port-Aventura.
Segur que ens ho passem genial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada