Medi Social

divendres, 28 de maig del 2010

Excursió a PortAventura

Clara 6è A
1ª part: El dia 1 de juny 6è A i 6è B, anirem a Port-Aventura. Jo vaig amb el grup de la Karen, la Susana, la Ani, la Rosely. Anirem amb autobús des d'aquí fins a Tarragona.
Espero que no em maregi. Primer esmorzarem, perquè a dins no es pot menjar. Anirem al contrari de la gent, o sigui, anirem per l'altre costat i a l'hora de dinar anirem al restaurant mexicà, que anirem amb la safata i ens donaran el menú. I després anirem a Xina.
Jo crec que ens ho passarem molt bé.
2ª part: Pel camí, a les 2 hores, quan estàvem a punt d'arribar, vam parar per esmorzar en una gasolinera on hi havia un petit parc. Després de menjar, només vam tardar una hora en arribar.
Vam baixar de l'autocar i tots tan contents vam entrar. Ens van rebre unes fonts molt maques que es movien al compàs de la música. Vam entrar i les primeres atraccions van ser les de la Xina. Jo, la Rosely, la Karen, la Noelia i la Susana, vam pujar al Dragon-Khan.
Va ser molt divertit. Després vam anar a Mèxic. Allà no vaig pujar a res, però vam dinar al restaurant mexicà, vam menjar un menú, estava bo i també vam veure una actuació mexicana. Després vam anar a l'Oest, on em vaig pujar al Tutuki-Splaix, vaig pujar per lo menys cinc vegades. Després vam anar a Mediterrània i per ultim a la Polinèsia. I després vam tenir una estona lliure, vam anar on volguéssim.
A les 7 de la tarde vam pujar al bus i vam arribar aquí a les 10. Ens ho vam passar molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada