Medi Social

dimecres, 26 de maig del 2010

Els meus anys a l'escola

Per Fernando de 6è B.
Hola, em dic Fernando, i estic des de P3 a l'escola. El meu balanç a l'escola ha sigut molt positiu, he fet molts amics i he tret bones notes, he tingut molt bons professors.
Els meus professors des de p3 fins a sisè són:
A P3, P4 i P5: Durant aquests anys he tingut una professora que es diu Esther, he après moltes coses amb ella. També vaig conèixer els meus primers amics.
A primer i segon: Durant aquests anys he tingut una professora que es diu Maria. Amb la Maria he après a sumar i a restar.., també vaig fer la primera obra de teatre en anglès.
A tercer i quart: Durant aquests dos anys vaig tenir a la Montse de professora. També vaig fer moltes coses molt divertides.
A cinquè i sisè: tinc de professor a l'Eduard i he après moltes coses.
Ja faig sisè i falta un mes per a les vacances d'estiu. El setembre començaré la ESO amb molta il·lusió i amb molta preparació perquè he après molt dels meus tutors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada