Medi Social

dimecres, 21 d’abril del 2010

Vacances mogudes

Per Martí de 6è A: 
Les meves vacances han sigut molt mogudes. Primer vaig anar de ruta 4 dies amb el Cau. Em va agradar molt, tot i que va haver-hi gent que es va perdre. Vaig fer la ruta de les 10 ermites. És una ruta que surts des de Santa Coloma de Farners, passes per les ermites i arribes a Santa Coloma de Farners un altre cop. La ruta va ser de 65 quilòmetres en total. Després vaig viatjar fins a València on vam anar el meu pare, la meva mare, la meva germana i jo. Principalment anàvem a veure la Ciutat de les Ciències però també vam fer un tomb per la ciutat. L'Oceanogràfic va ser molt xulo, hi havia peixos de llocs diferents, taurons, morses, cavallets de mar, foques… Vaig tornar a casa i vaig mirar el Barça-Arsenal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada