Medi Social

dimecres, 14 d’abril del 2010

Les vacances de Setmana Santa

Per Fernando de 6è B: 
En les vacances de Setmana Santa m'ho he passat molt bé.
El meus pares em van felicitar per les notes, quasi tots el dies la meva mare, el meu germà, jo i a vegades la Clara anàvem amb bicicleta, anàvem pel riu Tordera fins al port.
Un altre dia vaig anar a veure la pel·lícula de “La niñera magica” y el “Big Bang” amb el meu germà i la meva mare. Va ser molt bonica, a tota la gent que no l'hagi vist li recomano. El dia del Vilar vaig anar amb el meu pare, la mare, el meu germà i jo, i uns altres amics del futbol del meu germà. Ens ho vam passar molt bé, varem jugar a futbol i també vàrem fer una cabanya.
També vàrem anar a casa d'uns amics dels meus pares a una casa on hi havia molt de terreny per jugar. També ens varen ensenyar una casa que cuidaven. Vaig muntar un poni i també vaig treure llet a les cabres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada