Medi Social

dimecres, 7 d’abril del 2010

Vacances de Setmana Santa

Noelia (6è B): Jo a les vacances de Setmana Santa he anat al cinema. També he anat a Sant Miquel del Fai i al McDonald's. Per vacances vaig agafat febre però em vaig recuperar molt ràpid.

Marta (6è B): En aquestes vacances de Setmana Santa he anat a Marina d'Or. És una ciutat de vacances, també es poden comprar apartaments o anar al balneari, golf, discoteca...
Jo vaig anar al balneari, vaig estar 1 o 2 hores allà, era molt tranquil, l'aigua era tota salada menys les de les dutxes. En un lloc hi havia una cosa per caminar per pedres i sorra, i també unes coses per relaxar els músculs. M'ho vaig passar molt bé. Ens en vam anar abans de les 3 perquè si no arribaríem molt tard a Blanes.

Per Aly de 6è B:
Aquestes vacances han sigut molt divertides. He anat a Malgrat de Mar 3 dies i de dilluns a diumenges només he jugat pel carrer. Faig el torneig de futbol del carrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada