Medi Social

diumenge, 18 d’abril del 2010

Vacances i gimnàstica

Per Ani de 6è A: 
En les meves vacances m'ho vaig passar molt bé. Vaig quedar-me a casa però vaig sortir amb les meves amigues i ens ho vam passar molt bé. Vam anar a la Palomera a fer-nos moltes fotos i vam anar a un dels meus campionats i en ho vam passar molt bé. Quan jo vaig sortir a fer el meu ball les meves amigues van dir que guanyaria perquè ho vaig fer molt bé però vaig quedar 10ª de 20 noies. Les meves amigues deien que era impossible, que s'havien tornat bojos però jo els vaig explicar que els campionats anaven com el jurat valorava les nenes de gimnàstica. Els meus pares van dir que ho havia fet molt bé i que no passava res si no anava al campionat d'Espanya però al final van dir que sí que hi anava. Però va sorgir un problema que nosaltres havíem d'anar a fer unes classes a veure el que sabíem de gimnàstica rítmica però la meva professora no ho sabia i no hi vam poder anar. Després del campionat vam anar a menjar a un restaurant molt bonic que estava ple de nenes que havien competit amb mi. Vaig conèixer a moltes nenes que competien i vam anar al poliesportiu per fer un entrenament que sempre volíem fer. Al dia següent tornàvem al col·legi i vaig dir a la meva mare que no volia tornar a anar-hi però em va dir la meva mare que no hi hauria una altra opció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada