Medi Social

dissabte, 10 d’abril del 2010

Setmana Santa

Per Karen  de 6è A: 
Aquesta Setmana Santa ha sigut molt curta, però també una mica avorrida. He anat a molts llocs com a Girona, a berenar a alguna cafeteria... També he quedat amb la Lucia i la Raquel (unes amigues i companyes) i hem escoltat música, hem anat al parc...
Amb la Lucia hem vist una pel·lícula que es diu: ”Ángeles desaparecidos”. Tracta d'un metge forense que decideix investigar sobre la desaparició del seu germà bessó. Però la seva investigació es torna contra ell sent acusat d'assassinat i finalment manipulat en una espessa xarxa d'engany i traïció.
El dijous vaig començar a fer  deures i els vaig acabar de fer el diumenge, perquè els anava fent de mica en mica, però jo també tardo molt a fer deures. El dilluns de pasqua em vaig menjar la mona però no la vaig acabar. De fet encara en tinc. El dimarts, dia del Vilar, vaig anar al cinema.
Com veieu no han sigut  unes vacances fora de lo normal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada