Medi Social

dijous, 23 de febrer del 2012

La festa del carnaval

Karla Carrera, 6èA
Vam fer una festa de carnaval al cole. La majoria de nens estaven disfressats, algunes nenes anaven disfressades de princesa, com per exemple la germana de la Vanessa anava disfressada de
 "La Blancaneus". Un nen anava disfressat de "Barrufet".
Tots vam ballar, van començar els de p3A i p3B, després van ballar el de p4A i p4B, després van ballar els de p5A i p5B.
El dissabte l'AMPA va fer una festa amb xocolata, música... Alguns nens que hi van anar només hi van anar per jugar a futbol.
El dissabte van fer una festa darrera de l'Ajuntament de Blanes. Jo hi vaig anar amb la Vanessa, el Jose Luis i l'Aleix. Després a la festa ens vam trobar amb l'Ismael, la Sandra, la Mafanta, el Nicolás i amb l'Alexandru. Tots vam començar a ballar fins que va venir el rei Carnestoltes amb les seves ballarines.
El diumenge hi va haver les carrosses de carnaval. La Maite, l'Alicia i 'Elia de l'altra classe desfilaven però desfilaven en l'última carrossa. Jo em vaig haver d'esperar una hora i mitja.
Tots ens hem divertit molt amb aquestes festes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada