Medi Social

divendres, 27 de maig del 2011

Que guai és Port Aventura!

Mafanta, 6è B1
Hola, amics i amigues, ahir dia 26 de maig vam anar els meus companys, els meus professors i jo a Port Aventura! Un lloc fantàstic! Vaig pujar 3 vegades a la Mina amb la Mireia, la Jade, la Mariona, la Laura... Em va agradar molt, es van fer unes fotos que eren molt divertides, després vam dinar a restaurant de Mèxic, vam menjar pollastre, macarrons, danet i cocacola amb gel.


Pau, 6è A

El dia 26 de maig del 2011 vam anar a Portaventura. Va ser molt guay, primer vaig pujar al vaixell, després vam anar a la Xina i tothom corria per pujar al DRAGON KHAN. Jo vaig arribar pel mig però vaig veure els meus companys que estaven endavant i em vaig colar. Al cap de poc temps vam anar a les voladores, després vam anar a Mèxic i em vaig pujar a totes les atraccions. Després vam anar a la Mediterrània on hi havia el FURIUS BACCO, la millor atracció de Portaventura.

Ester y Ylenia, 6èA
El 26 de maig de 2011 els de 6è vam anar a Port Aventura. L'Ester, la Fatu, la Fanta, la Judit, en Joan, en German i la Ylenia vam pujar a una atracció que es diu Yucatán. La Fatu, en German i la Ylenia van pujar junts, l'Ester i la Fanta juntes i en Joan i la Judit junts. La Ylenia, la Fatu i el German quan va començar l'atracció a funcionar va agafar velocitat i la Fatu li va fer uns quants cops a la pobre Ylenia i a part de tot això ho vam passar molt i molt requete-molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada