Medi Social

divendres, 8 d’abril del 2011

L'excursió a Barcelona!!!

Lorena i Manar, 5è B
El dia 4 d'abril vam anar a Barcelona, a veure un creuer de la companyia Grimaldi Lines i al Museu Marítim. Vam estar-hi tot el dia, des de les 9 del matí fins a les 5 de la tarda. A l'autobús va ser molt divertit perquè estàvem escoltant música i tots cantàvem en veu alta: un posava la cançó i cantàvem tots plegats. Quan vam arribar, vam esmorzar, vam anar al lavabo i vam pujar al creuer. Pel camí fins al creuer molts nens i nenes tenien por. Quan vam arribar estàvem molt nerviosos perquè era molt gran i molt ample. Ens van explicar que d'ample feia 25 metres, de llargada 235 metres, pesava 55.000 tones i anava a 75 nusos per hora. Després de baixar del creuer vam dinar, vam jugar una estona i vam entrar al museu.
Quan vam sortir encara no havia arribat l'autobús i vam anar a la Rambla. A la rambla hi havia una escultura que flotava. Vam anar al port vell on estaven gravant perquè un vaixell de vela havia donat la volta al món.
Després vam pujar a l'autobús i vam tornar!

EL CREUER
Elies Marques Mora i Gerard Castro Luque, 5è B
Un dilluns vam anar a Barcelona a visitar un creuer de la companyia Grimaldi. Vam anar al cinema del creuer, a les saunes, als banys turcs, a les sales de massatge... També vam veure el gimnàs amb les peses i totes les màquines d'exercici. També hi havia un teatre però el més important era la discoteca, que és el que més em va agradar. Hi havia pista de ball i un lloc on es posa l'home que punxa la música. Va ser un dia per recordar.