Medi Social

divendres, 29 d’abril del 2011

Els murals de Sant Jordi

Elena Ramírez, 5è B
El dissabte 16 de abril vam anar al Passeig de Mar per fer uns murals. Ens vam reunir totes les escoles de Blanes, fins i tot les monges, el cor de Maria. Hi havia un senyor amb un micròfon que anava passant per tots els murals del passeig. El nostre mural era el número 226, al costat, teníem a l'Elies i el seu grup. Jo anava amb el meu grup format per: l'Èlia, la Dieneba, la Manar i jo. Hi havia molts murals fantàstics, però a mi en especial me'n van agradar dos: un que el dibuix sortia la Candace, el Geremi que l'agafava en braços i el drac era el doctor Dofhensmirth. i un altre que em va agradar va ser el de la nostra amiga Sandra i el seu grup, però no va guanyar cap dels que m'agradaven. Vam veure al nostre professor, l'Eduard, i a la nostra directora, Roser, i la professora Dolors... En fi, hi van anar quasi tots el professors del cole.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada