Medi Social

divendres, 14 de gener del 2011

Els Reis del 2011

Pau Robet Oda, 6èA
Aquest any els Reis m'han portat un piló de coses (però coses importants, eh). Si voleu us puc dir totes les coses que m'han regalat però potser tardarem molt. Bé, d'acord, sí que ho diré perquè sí que acabarem aviat. El que m'han regalat a casa ha sigut un Air hogs que és com un platillo volant que si detecta un objecte per sota d'ell puja. Lo segon ha sigut la camiseta del Barça però la camiseta crec que la de l'any passat. Lo tercer que m'han portat ha sigut a casa de la meva tia i tio i ha sigut roba (m'ha agradat molt però no ha sigut el millor regal). El quart ha sigut a casa de la meva àvia i el meu avi que ha sigut el joc de Sonic colours (per a la Wii). Després he anat a casa de la meva altra iaia i m'han portat el joc de pistoles tan famós Nerf i m'ha encantat. Després he anat amb la meva mare, el meu pare, el meu germà i la meva iaia a casa del meu altre tio i tia i no m'han donat cap objecte. M'han donat diners per ser exacte crec que 30 euros. Però lo que m'ha agradat més d'aquest nadal ha sigut estar amb la meva família.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada